رنگ‌زمینه

صفحه اصلی > سیاست : پزشکیان : بساط گشت ارشاد و فیلترینگ را جمع می‌کنم

پزشکیان : بساط گشت ارشاد و فیلترینگ را جمع می‌کنم

روز گذشته مسعود پزشکیان، کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات ریاست‌جمهوری در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: «تضمین می‌دهم که تمام دولت در برابر گشت‌های اجباری، فیلتر کردن و فیلترشکن‌بازی و فشارهای بیرونی در همه جلسات و تمام‌قد بایستد».

او این مطلب را در پاسخ به حسین جنتی، شاعر نوگرا و معترض ایرانی نوشته بود. حسین جنتی از پزشکیان، ظریف و آذری‌جهرمی خواسته بود، تضمین دهند که گشت ارشاد را جمع می‌کنند، تضمین دهند، فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی برچیده شود و تضمین بدهند اگر فشاری به دولت آمد تا در مقابل خواست مردم بایستد، آن فشار را صریحاً افشا کنند.
به همین دلیل حساب کاربری پزشکیان اعلام کرد که تضمین می‌دهد که چنین کند و در کنار مردم بایستد با گشت‌های ارشاد، فیلترینگ مقابله می‌کند و آنها را حذف کند.

پزشکیان پیش از این نیز با حضور در دانشگاه تهران با گشت ارشاد مخالفت کرده و گفته بود: این روش به جایی نمی‌رسد. من جلوی گشت ارشاد را خواهم گرفت. حل معضل اجتماعی، وسیله‌های مختلف می‌خواهد. با شعار کار پیش نمی‌رود. من همیشه طرف مردم بوده‌ام نه طرف قدرتمندان. حق با مردم است. ما باید مشکل آنها را حل کنیم. اگر مردم مطالبه‌گر باشند، من با قدرت می‌توانم جلو بروم.

همچنین محمدجواد ظریف نیز در توئیتی که مرتبط با این موضوع بود، اعلام کرد: تضمین می‌دهم که پزشکیان راستگو و شجاع است و در برابر این کژ‌فهمی‌ها و کژتابی‌ها ایستاده و خواهد ایستاد. پس 15 تیر به آینده رای می‌دهیم.

sazandegi

پست های مرتبط

عوارض تحریم 60 درصدی

محسن هاشمی در گفت‌وگو با سازندگی: باید روش‌ها را به‌سرعت اصلاح کرد…

3 جولای 2024

جمعه به تحریم،‌تحقیر و فیلترینگ می‌گوئیم نه

محمدجواد ظریف دیروز در جمع هواداران مسعود پزشکیان در مشهد سخنرانی کرد…

3 جولای 2024

امید ایران

اولین مناظره دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری بین دوکاندیدای باقی‌مانده برگزار شد  …

2 جولای 2024

دیدگاهتان را بنویسید