رنگ‌زمینه

صفحه اصلی > جامعه : افتتاح بیمارستان آیت‌الله هاشمی

افتتاح بیمارستان آیت‌الله هاشمی

با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد

 

در نهایت پس از دو سال از ساخت کامل و تجهیز بیمارستان هاشمی‌رفسنجانی در جنوب‌شرقی تهران،‌ این بیمارستان با حضور رئیس‌جمهور و خانواده آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی افتتاح شد. بیمارستانی که همزمان با راه‌اندازی، کمبود مرکز درمانی رایگان در این نقطه از پایتخت را تا حد زیادی جبران خواهد کرد. این بیمارستان دارای بخش‌های بستری زنان، مردان، کودکان وبخش‌های ویژه و پاراکلینیکی شامل، ICU ،CCU ،NICU اتاق عمل، همودیالیز، تالاسمی، شیمی‌درمانی، زنان و زایمان، پرتودرمانی، فیزیوتراپی، تصویربرداری، آزمایشگاه، کلینیک‌های تخصصی وفوق‌تخصصی است.
رئیس‌جمهور همچنین ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، با برخی پزشکان و کادر درمانی این بیمارستان گفت‌وگو کرد.
او در آیین افتتاح بیمارستان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی گفت: موفقیت در تثبیت سلامت جامعه منوط به تامین سلامت محرومین و فقراست. میزان ارزش عملکرد مسئولان به میزان دغدغه‌مندی و توجه آنها نسبت به رفع مشکلات مردم است. رئیس‌جمهور با بیان اینکه شرط موفقیت در هر اقدام و عمل ما تامین رضایت مردم است، اظهار داشت: اگر ما امروز در این جایگاه هستیم نه برای ریاست بر مردم، بلکه برای خدمتگزاری و جلب رضایت مردم است و هر کس نیز در این مسیر تلاش کند با تمام وجود از او پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

sazandegi

«پست قبلی

پست بعدی»

پست های مرتبط

شورا مقابل شورا

رد پیشنهاد “نرجس سلیمانی”   گروه اجتماعی: ۲۰ شهریور ماه بود که…

۲۸ شهریور ۱۴۰۳

مقیمی بالاخره رفت

رئیس دانشگاه تهران برکنار شد   مقیمی بالاخره از دانشگاه تهران رفت…

۲۸ شهریور ۱۴۰۳

پارادوکس رئیس دانشگاه تهران

دستور “مقیمی” به کمیته انضباطی   گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه تهران از…

۲۶ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید